Fötter - Ordlös lördag



14 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

kolla färgerna på skorna!

juanna sa...

Visst är det härlig färg på dojorna!

Annemor sa...

Flotte bukser. - og sko :-)
Ha en fin dag :-)
Mormor på muren

Stare Ström sa...

Har hon fått på sig olika skor? Tycker det är olika färger på dem. Stiligt till den dressen! Kul beskärning du har gjort.

BP sa...

Såg direkt att dojorna var "olika". Tycker bilden är absolut kanooooon. Ibland frågar jag mig varför inte fler människor har skor i olika färger på sig. Tycker det är kul faktiskt!
Resten av outfiten är gräslig, men det kan jag bortse ifrån;-)

Birgitte sa...

Sjovt billede, og hvad laver man så iført rød dragt og uens sko? ;-)

Pysselfarmor sa...

Svar till Stare Ström...
Jag har inte gjort någon beskärning alls utan det är precis så jag knäppte bilden för jag hann inte se att hon hade olika skor förrän hon var förbi....så det var bara att slänga upp kameran och hoppas att något fastnade och hon hade absolut planerat att ha olika skor - det var inget misstag
:-)

Svar till Beate...
Vad glad för att du inte såg den övre delen *fniss

Erik Semlan sa...

Byxorna har ju en lite udda, ganska skön färg. Men vad är detta med olika färg på skorna?! Kanske en metod att hålla isär vänster från höger? Kan ju vara bra ute på sjön...
Ser din kommentar, nu blev man ju nyfiken, undrar vad damen hade på sig högre upp?

Monica sa...

Vilken härlig bild är det stålmannens mamma tro, läckert med olikfärgade skor;-)
Ha en skön söndagkväll;-)

llhertz sa...

En svart och en röd, varför inte? Tufft! Själv målade jag mina träskor i signalfärger en röd en gul och var hur läcker som helst - då när det begav sig :))

Mona sa...

Får associationer till spindelmannen när jag ser dom där brallorna. Fråga mig inte varför. Lite kul med olika färger på skorna. Undrar om högra skon matchar överdelen? Uppmärksamt av dig och bra fångat!

Malys krok sa...

Spennende føtter! Har vært i skog og mark og hytte i helga, derfor sent svar! -Margit-

Bildgatan sa...

Innan jag reagerade på skorna så fastnade blicken på de glansiga tajta. Men skorna var kul och det passade till byxorna.

Charlotta sa...

tight minsann :D