Skuggor - Tisdagstema


16 kommentarer:

Birgitta - FOTO grafi sa...

Stiliga skuggor i snön. Stackare som fortfarande har snö - eller du kanske gillar det?

Mona sa...

Åh, vad läckert! Här kan man fantisera om hur det ser ut under snön: vilket material, vilka färger m m.

Anki sa...

Fina, raka skuggor - jättefin bild :)

Monica o Jacob sa...

Kalla fina skuggor;-)
Ha en bra dag;-)

Carina - inspirera sa...

Vacker tolkning!
Ha en härlig tisdag.
Kramen.

BP sa...

En helt underbar skuggbild! Å om man tittar på bilden i iPhonen så ser man inte snön så noga, man kan lika gärna tolka underlaget som sandnågonstans söderut;-)

Annemor sa...

Lekre skygger, men er du ikke en smule lei sne, nå?
Ha en fin dag.
Hilsen mormor på klagemuren.

Marit Johansson sa...

Snygg bild på skuggor.
Jag har också snö hos mig, det snöar faktiskt idag, nu vill jag ha riktig vår!

anemonen sa...

Skuggor i snö det blev fint det. Fast snö vill jag inte ha mer av nu. Ha en fin dag.

Pialotta sa...

Å, så härligt vitt med solen i en av rollerna.. skuggor som leker så fint i solen :. Väldigt fin bild :)

Stare Ström sa...

Vilken rolig bild det blev!

Erik Semlan sa...

Skuggorna ger intressant djup åt snön.
Ett minilandskap i snölandskapet.
Ser kul ut!
Lite i kyligaste laget dock, kan jag tycka. ;-)

Malys krok sa...

Ren og fin skygge! Flott bilde!
-Margit-

SigridfraEnget sa...

Kalla skuggor!!

Ezter sa...

Skuggor i snön, motsats till vad du frågade mig om ang. blommande fruktträd. Bilden är tagen i Kivik i söndags. Långt ifrån alla blommade, detta är kanske något av de där träden med pyttesmå bär på? Jag tycker inte det ser ut som körsbär, men flera har skrivit det i sin kommentar!

Åke Blomqvist sa...

Ser ut som ett plåttak med gammal snö som försökt och tinat, men sedan nyfallen snö ovanpå?
Och vad jag gjorde vid skylten: 25 mil från Umeå funderar jag på …..undras vad du gjorde där?
Då ska du få följande svar: Ca 100meter söderut från skylten bor min mor som jag hälsade på i påsk. 400 meter norrut är jag född och uppvuxen de första 6 år i mitt liv. Och 5 km österut bor jag på en ö utanför Timrå/Sundsvall som heter Alnön. Nacka ligger inte bara i stora kungliga huvudstaden :)